Поръчки от devin2u
Мога ли да поръчам по телефон?
Само за доставка в градовете София и Пловдив могат да се приемат поръчки и на националния телефон
0700 70080.
Мога ли да заявя час за доставка на поръчката, която съм направил?
Във формата за поръчка можете да посочите желан диапазон за доставка: преди обяд или след обяд. Ще се опитаме да се съобразим с вашето желание, но доставчиците ни се движат по определени маршрути и в зависимост от натовареността и адресите, времето на доставка може да е различно от заявеното от вас.
Мога ли да коригирам вече направена поръчка?
Вече завършена поръчка не може да бъде коригирана през сайта. В случай, че желаете някаква промяна в поръчката направена от вас, трябва да се свържете с националния телефон
0700 70080, за да бъде проверен етапа на обработка на поръчката и възможността за промяна.
Мога ли да коригирам датата на доставка след като поръчката е завършена?
Датата на доставка не може да бъде променена за завършена поръчка през сайта. В случай, че желаете да промените датата на доставка, трябва да се свържете с националния телефон
0700 70080.
Транспорт и доставка на поръчките
За кои райони мога да поръчам?
Към настоящия момент изпълянваме доставки до следните градове: София и Пловдив.
До колко време мога да получа поръчката си?
Направените до поръчки до 14:00 часа, обичайно се доставят в рамките на следващия работен ден.
Поръчки направени след 14:00 часа се доставят до 3 работни дни.
Мога ли да заявя точен час за доставка?
Във формата за поръчка можете да посочите желан диапазон за доставка: преди обяд или след обяд. Ще се опитаме да се съобразим с вашето желание, но доставчиците ни се движат по определени маршрути и в зависимост от натовареността и адресите, времето на доставка може да е различно от заявеното от вас.
Поръчката ми ще бъде ли качена до етажа?
Да, доставката, която предлагаме се извършва до вратата на жилището или офиса.
Рекламация и обратна връзка
Къде мога да изпратя своя сигнал за рекламация?
За да подадете сигнал за рекламация, можете да се обадите всеки работен ден от 8:00 до 17:00 часа на националния телефон
0700 70080 или да изпратите имейл на
[email protected].
Какво трябва да направя, ако съм получил продукти в лошо състояние?
Ако в поръчката ви има продукти в лошо състояние, можете да се свържете с националния телефон
0700 70080 и да сигнализирате за проблема. Детайлна информация за условията за рекламация, можете да намерите в Общите условия.
Как мога да откажа поръчката си?
За да откажете направена поръчка, която все още не е доставена, е необходимо да се свържете с наш оператор на телефон
0700 70080 или да изпратите имейл на
[email protected]. Детайлна информация за условията за отказ от поръчка, можете да намерите в Общите условия.
Плащане на поръчките
Какви начини на плащане предлага онлайн магазинът?
- с наложен платеж - на място при доставката в брой
- онлайн чрез дебитна или кредитна карта само за градовете София и Пловдив